Center za krepitev zdravja | Zdravstveni dom Murska Sobota

Obvestilo

V skladu z Odlokom o prenehanju veljavnosti Odloka o začasnih ukrepih na področju zdravstvene dejavnosti zaradi zajezitve in obvladovanja epidemije COVID-19 začenjamo z izvajanjem preventivnih aktivnosti tudi v Centru za krepitev zdravja Murska Sobota, Cankova in Rogašovci. Nadaljevali bomo z izvedbo vseh delavnic in preventivnih aktivnosti za krepitev zdravja odraslih ter dejavnostmi vzgoje za zdravje za otroke in mladostnike. Pri izvajanju aktivnosti bodo upoštevani vsi veljavni vladni ukrepi Republike Slovenije za zajezitev in obvladovanje epidemije COVID-19 ter omejitve in priporočila, ki jih bo glede na trenutno epidemiološko situacijo priporočal NIJZ.

PSIHOSOCIALNA PODPORA V ZD MURSKA SOBOTA V ČASU EPIDEMIJE, COVID-19

Obveščamo vas, da so v času epidemije s koronavirusom (Covid-19), na voljo svetovalci – psihologi iz ZD Murska Sobota, za kratke razbremenilne pogovore preko telefona 041 396 192 ali po elektronski pošti: psiholog.covid19@zd-ms.si vsak delovni dan od 12.00 do 14.00.

Varna vadba v nosečnosti

Zdravim nosečnicam je brezplačno na voljo "Varna vadba v nosečnosti".

Varno vadbo za nosečnice vodita:
Mitja Dišič, mag. kin. M: 041 644 639 E: mitja.disic@zd-ms.si
Janja Lebarič, dipl. fiziot. M: 041 396 194 E: janja.lebaric@zd-ms.si

Tim - Varna vadba v nosečnosti

Tim - Varna vadba v nosečnosti

Od 27. 7. 2020 bomo ponovno pričeli z izvajanjem Varne vadbe v nosečnosti.

Vadba bo potekala vsako sredo od 17:30 do 18:30 v prostorih CKZ (novi prizidek, vhod skozi otroški dispanzer).

Zaradi omejitev števila vadečih na vadbeni enoti vas prosimo, da svojo udeležbo v naprej sporočite na telefonsko številko 041 644 639 ali e-pošto: mitja.disic@zd-ms.si

Pred vključitvijo na vadbo je priporočljiv posvet z izbranim ginekologom.

Zmerna telesna dejavnost naj bi bila tudi v nosečnosti običajen del vsakdanjika, če seveda nosečnica nima zdravstvenih problemov oziroma zapletov v zvezi z nosečnostjo. Telesna aktivnost ugodno vpliva na zdravje nosečnice in na razvijajoči se plod, hkrati je tudi dobra priprava na porod.

Po slovenskih priporočilih za telesno dejavnost v nosečnosti priporočamo zmerno telesno dejavnost vsak dan v tednu, vsaj 30 minut.

VSEBINA VADBE:

  • dihalne vaje in telesna drža
  • vadba mišic medeničnega dna
  • aerobna vadba
  • vadba za mišice trupa
  • vadba za moč
  • vadba za gibljivost
  • sproščanje

KORISTI TELESNE AKTIVNOSTI V NOSEČNOSTI:

  • lajša bolečine
  • hitrejši in lažji porod
  • boljša kontrola telesne teže
  • zmanjšuje nabiranje tekočine
  • prepreči in blaži depresivne motnje
  • manjše tveganje za alergijo
  • zmanjšuje nastanek strij
  • zmanjšuje stres in anksioznost
  • zmanjšuje tveganje za nosečnostno sladkorno bolezen in nizki pritisk
  • zmanjša pretirano željo po hrani
  • zmanjšuje zaprtost
  • zmanjša utrujenost

PRIJAVE ZAŽELENE!

Več informacij najdete na povezavi: http://zdaj.net/kategorija/nosecnost/za-zdravo-nosecnost/

Pokličite nas:

030 641 514