Center za krepitev zdravja | Zdravstveni dom Murska Sobota

Obvestilo

V povezavi z Odredbo o začasnih ukrepih na področju organizacije zdravstvene dejavnosti v času trajanja epidemije COVID-19 (Uradni list RS, št. 142/20), se izvajanje preventivnih zdravstvenih storitev, ki jih izvaja CENTER ZA KREPITEV ZDRAVJA, začasno prekine.

S spoštovanjem,                                                     
Center za krepitev zdravja  

PSIHOSOCIALNA PODPORA V ČASU EPIDEMIJE, COVID-19

Z dnem 2. 11. 2020, je ponovno pričel delovati Telefon za psihološko podporo prebivalcem ob epidemiji COVID-19.  V telefonsko svetovanje so pod enotno številko združeni različni strokovnjaki s področja duševnega zdravja iz celotne Slovenije. Brezplačna telefonska številka 080 51 00 deluje 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Hkrati obveščamo, da so v času epidemije s koronavirusom (Covid-19), na voljo tudi svetovalci – psihologi iz ZD Murska Sobota, za kratke razbremenilne pogovore preko telefona 041 396 192 ali po elektronski pošti: psiholog.covid19@zd-ms.si vsak delovni dan od 12.00 do 14.00.

Varna vadba v nosečnosti

Zdravim nosečnicam je brezplačno na voljo "Varna vadba v nosečnosti".

Varno vadbo za nosečnice vodita:
Mitja Dišič, mag. kin. M: 041 644 639 E: mitja.disic@zd-ms.si
Janja Lebarič, dipl. fiziot. M: 041 396 194 E: janja.lebaric@zd-ms.si

Tim - Varna vadba v nosečnosti

Tim - Varna vadba v nosečnosti

Od 27. 7. 2020 bomo ponovno pričeli z izvajanjem Varne vadbe v nosečnosti.

Vadba bo potekala vsako sredo od 17:30 do 18:30 v prostorih CKZ (novi prizidek, vhod skozi otroški dispanzer).

Zaradi omejitev števila vadečih na vadbeni enoti vas prosimo, da svojo udeležbo v naprej sporočite na telefonsko številko 041 644 639 ali e-pošto: mitja.disic@zd-ms.si

Pred vključitvijo na vadbo je priporočljiv posvet z izbranim ginekologom.

Zmerna telesna dejavnost naj bi bila tudi v nosečnosti običajen del vsakdanjika, če seveda nosečnica nima zdravstvenih problemov oziroma zapletov v zvezi z nosečnostjo. Telesna aktivnost ugodno vpliva na zdravje nosečnice in na razvijajoči se plod, hkrati je tudi dobra priprava na porod.

Po slovenskih priporočilih za telesno dejavnost v nosečnosti priporočamo zmerno telesno dejavnost vsak dan v tednu, vsaj 30 minut.

VSEBINA VADBE:

  • dihalne vaje in telesna drža
  • vadba mišic medeničnega dna
  • aerobna vadba
  • vadba za mišice trupa
  • vadba za moč
  • vadba za gibljivost
  • sproščanje

KORISTI TELESNE AKTIVNOSTI V NOSEČNOSTI:

  • lajša bolečine
  • hitrejši in lažji porod
  • boljša kontrola telesne teže
  • zmanjšuje nabiranje tekočine
  • prepreči in blaži depresivne motnje
  • manjše tveganje za alergijo
  • zmanjšuje nastanek strij
  • zmanjšuje stres in anksioznost
  • zmanjšuje tveganje za nosečnostno sladkorno bolezen in nizki pritisk
  • zmanjša pretirano željo po hrani
  • zmanjšuje zaprtost
  • zmanjša utrujenost

PRIJAVE ZAŽELENE!

Več informacij najdete na povezavi: http://zdaj.net/kategorija/nosecnost/za-zdravo-nosecnost/

Pokličite nas:

030 641 514